Çok Önemli Bazı Şeyler

 Bugünün tarihi 22 Ocak 2021, saat şu an 06:34 ve bilgisayarımın ekranında yazmadığı için günün adıyla alakalı bir fikrim yok. Çok yakın zaman önce pazartesiydi ve henüz hafta sonu olmadı. Dört seçenekten birindeyiz.

Bu gece sabaha kadar eski blogdaki yazıların büyük bir kısmını buraya taşıdım. Kişisel yakın tarihimin kıymetli biricik günlüğünü dönüp geri aldığım için kendimi iyi hissettim. Dünya üzerindeki herhangi bir şeyin tam olarak neye benzediğini görebilmek için bir süre boyunca uzaklaşmamız gerekmesi bence yine de son derece riskli. Kendimizi böyle şeylerden koruyup mümkün ölçüde civarda kalmalıyız.

Geçtiğimiz senelerde yaşanan ve tarihin yazması gerektiğini düşündüğüm büyük olaylar:

1- Kitabım çıktı ve sonra bir kitabım daha çıktı. Toplamda iki kitap ediyor.

2- Otuz kilo verdim. 

3- Ortodonti tedavisine başladım ve bitirdim. Başladığımız işleri bitirmeliyiz. Bitiremeyeceksek hiç başlamamalıyız. Dalga mı geçiyoruz.

4- Koronavirüs. Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum. İnanamadım.

5- Deniz biberonu bıraktı, işte büyük haber diye buna derim. Çocuklarım biraz daha büyüdü. Çocuklarım büyümeye devam ediyor. Her şey çok değişti. Ben artık otuz bir yaşında oldum, ben de büyümeye devam ettim.

Bu beş maddeyi blogda değindiğim konuları yeniden okuyarak derledim. Okurken kendimi, çok ağladıktan sonra sıcak bir banyo yapıp uyuduğum uykunun sabahında gibi hissettim. Her şey oradadır ama tesiri değişmiştir. Artık üzülmüyorsun ama üzüldüğünü hatırlıyorsun ve perdeleri sıyırırken gözlerin yanıyor. Biraz buna benzedi ama tam olarak aynısı diyemem.

Sevgili blog tam tamına on buçuk aydır evdeyiz.

Ve şeyler bana on buçuk aydan daha uzun zamandır ya çok boş ya da çok dolu geliyor.

Bir de şu şarkı çok güzel geliyor.

Bu kadar.


Yorumlar

  1. Perdeleri sıyırırken gözlerim hep yanıyor. Çokça 😔

    YanıtlaSil
  2. Perdeyi sıyıranın gözleri yanarsa, kafayı sıyıranın sözleri yanar. Ceylan hanım siz en iyisi perdeyi sıyırın. Sözlerinize bir şey olmasın:))

    YanıtlaSil
  3. Artık üzülmüyorsun ama üzüldüğünü hatırlıyorsun...

    YanıtlaSil
  4. Okurken kendimi, çok ağladıktan sonra sıcak bir banyo yapıp uyuduğum uykunun sabahında gibi hissettim. Her şey oradadır ama tesiri değişmiştir. Artık üzülmüyorsun ama üzüldüğünü hatırlıyorsun ve perdeleri sıyırırken gözlerin yanıyor. Biraz buna benzedi ama tam olarak aynısı diyemem' ne kdr tanıdık hisler 😢 sizi yeni buldum çıkamıyorum...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İyi Gün Anneleri Ve Kederli Brunch Partileri

Ok.

Akşama Kadar Ne Yapıyorsun Ki/İyiyim Oturuyorum